wtorek, 9 lipca 2013

Jak zwiększyć ilość wejść na mojego bloga z google?

Witam, dzisiejszy post dotyczy jak zwiększyć ilość odwiedzin mojego bloga z google i różnych stron.


Skoro już wybraliśmy kto dostarczy nam hosting dla bloga i napisaliśmy kilka postów czas rozpowszechnić/zwiększyć statystyki swojego bloga. Żeby to zrobić warto sobie odpowiedzieć najpierw na kilka pytań:

Kto będzie czytał moje bloga???

Jakie są adresy podobnych stron do mojej???

Czy znam kogoś kto pomoże mi zwiększyć ilość odwiedzin bloga???

Czy mamy możliwość zainwestowania w naszą stronę trochę pieniędzy???

Przykładowo jeżeli prowadzę bloga o tym jak stworzyć bloga to moją stronę będą odwiedzali początkujący webmasterzy. Co do odpowiedzi do drugiego pytania po prostu wpisuję temat mojej strony w google „jak stworzyć bloga” i zapisuję adresy kilkunastu pierwszych stron. A w trzecim pytaniu Niestety nie znam nikogo kto pomógłby mi rozpowszechnić bloga. Dzięki odpowiedzeniu na proste trzy pytania mamy jasną sytuację co do naszego bloga. I co możemy zrobić dzięki odpowiedziom na nasze pytania??? Przykładowo jeżeli moją stronę czytają początkujący webmasterzy to wpisuję w google „forum dla webmasterów” i w pierwszych trzech forach ogłaszam istnienie mojej strony poprzez przykładowy wpis z linkiem do naszej strony. Tutaj mogę zapewnić, że jeżeli blog jest ciekawy z pewnością zyskamy kilku stałych czytelników. Jeżeli w odpowiedzi na drugie pytanie będziemy mieli 10stron o podobnej tematyce szukamy na nich zakładki kontaktu i pytamy się czy jest możliwość wzajemnej reklamy stron poprzez wzajemną wymianę linków (tzn, że my wklejamy link na stronę naszego partnera, a on na naszą). Oczywiście nie każdy się zgodzi ale zawsze warto spróbować bo to nic nie kosztuje. Jeżeli znamy kogoś kto pomógł by nam zwiększyć ilość odwiedzin to warto go się zapytać czy pomógłby nam to zrobić jeżeli nie musimy się starać. Co do czwartego pytania jeżeli mamy do zainwestowania trochę pieniędzy możemy zorganizować przykładowy konkurs, w którym żeby wygrać trzeba opublikować wpis z informacją dotyczącej konkursu. Dzięki temu konkurs się samemu rozpowszechni, a nasz link znajdzie się na wielu blogach. Warto też nagrywać filmiki, w których można wkleić na chwilę link do naszej strony. W kolejnych artykułach znajdą się kolejne sposoby rozpowszechniania strony możliwe dopiero po tym jak na stronie będzie więcej treści

42 komentarze:

  1. Jakby na to nie patrzec, najlepszym sposobem jest pozostawienie sladu na innych blogach ;)

    myslinieskrywane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe i przydatne porady! ;)

    Zapraszam do siebie.
    kalinazalewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga http://bcytrynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ale częściej pisz komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie www.lordbufi.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kolejne posty?

    OdpowiedzUsuń
  8. http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/ Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatne porady
    Zapraszam na bloga treserpso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc i zapraszam na mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne :)
    Zapraszam http://najtrafniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki:D I również zapraszam na swojego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardso ciekawe, warto wspomniec ze jezeli mqmy na blogu naprawdę ciekawe rzeczy to można wrzucić link w wykop.pl

    Pozdrawiam i zapraszam na chdeals.blogspot.com blog o zamawianiu rzeczy z chin

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydaje się ;) Zapraszam do siebie http://oliviaworlds.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno się przyda :)
    idreamonlyaboutmusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez kilka ładnych dni zastanawiałam się, dlaczego na mojego bloga nikt nie wchodzi. Dopiero po przeczytaniu Twojego tekstu zdałam sobie sprawę, że jak to się mówi ,,jak Ty komu, tak on Tobie" :) Ludzie nie będą czytać mojego bloga dopóki jak nie zacznę zaglądać na ich blogi.

    Gdyby ktoś był zainteresowany blogiem o uwodzeniu, to zapraszam serdecznie.
    http://jak-uwodzic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny artykuł :) Zapraszam do mnie: www.olilu.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostawienie linku na blogu wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny wpis dla początkujących blogerów. Zapraszam na mój blog dotyczący testowania produktów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kto chce zobaczyć jak wygląda blog z współczynnikiem odrzuceń wynoszącym tylko 19% zapraszam na stronę: www.uszlachetniacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też myślałam, żeby zrobić konkurs tyle, że ogłosić go na mojej stronie na FB i napisać, że trzeba być obserwatorem bloga polubić "fanpejdża" itp.

    http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też myślałam, żeby zrobić konkurs tyle, że ogłosić go na mojej stronie na FB i napisać, że trzeba być obserwatorem bloga polubić "fanpejdża" itp.

    http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post, motywujący nieco jest :)
    Zapraszam na moje dwa blogi:
    gablotkazfigurkami.blogspot.com - tutaj tematyka figurek
    recensioliber.blogspot.com - recenzje i inne wypociny

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny poradnik, nadaje się dla początkujących jak i zaawansowanych. Pozdrawiam wszystkich ;)
    http://naevashlyakhter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwiększyć ilość wejść na bloga można przede wszystkim inwestując w solidną kampanię marketingową.

    OdpowiedzUsuń
  26. Można powymieniać się linkami z innymi blogerami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Musisz zainwestować w pozycjonowanie strony aby dotrzeć do większej ilości osób. No i oczywiście pamiętać o solidnym contencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcąc zwiększyć liczbę wejść na bloga, warto zdecydować się również na reklamę w Google ADS (dawne Adwords). Samo stworzenie, jak i późniejszą konfigurację kampanii warto byłoby powierzyć firmie https://fabrykamarketingu.pl/, która ma w tym duże doświadczenie. Z wyszukiwarki Google korzysta większość internautów, dlatego reklama w niej jest dobrym sposobem na zwiększenie liczy odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne porady - uważam, że warto się do nich zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak naprawdę jest kilka sposobów na to, aby zwiększyć ilość wejść na swojego bloga z wyszukiwarki Google. Jedną z nich jest inwestycja w reklamę kontekstową, a kolejną - inwestycja w pozycjonowanie, co jest bardzo czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie sprawdziło się pozycjonowanie strony. Też przez długi czas się zastanawiałam co jest nie tak, że tak mało mam wejść na bloga. Poczytałam trochę porad w necie i zainwestowałam w pozycjonowanie. Współpracuję z https://www.granker.pl/ i mogę polecić każdemu. Jestem bardzo zadowolona z efektów pracy a mój blog jest o tematyce finansowej a takich jest bardzo dużo ale odkąd wskoczył na pierwszą stronę w wyszukiwarce Google mam sporo odwiedzających i cały czas się rozwijam. Działajcie i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko super, tylko czy ten content marketing pozwoli mi na zwiększenie sprzedaży w sklepie? Na pewno taką możliwość da mi tego typu https://push-ad.com/pl/blog/wiadomosci-push-jak-kreatywnie-je-wykorzystac/ działanie jak notyfikacje push. Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedni content marketing jak i pozycjonowanie może dać naprawdę świetne rezultaty. Ja wspomniałbym tu jeszcze o takich usługach jak https://dolp.pl/audyt-stron/. Przeprowadzenie takiego profesjonalnego audytu pozwoli nanieść na stronie ważne korekty w jej kodzie oraz treści. Dzięki temu możemy liczyć np. na lepsze efekty pozycjonowania, a także wyższą konwersję w sprzedaży.

      Usuń
  33. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro jesteśmy ogólnie przy temacie reklamy, to co sądzicie o reklamie lokalnej? Warto inwestować, czy nie warto? Mnie zainteresowała taka reklama na autobusach https://www.znajdzreklame.pl/reklama-na-autobusach i uważam, że w dużych miastach ona może być naprawdę skuteczna, bo sporo osób będzie mogło ją zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiednie działania SEO, pozycjonowanie pomogą podnieść pozycję strony w wyszukiwarce, co umożliwi zwiększenie ruchu na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń