piątek, 1 marca 2013

Informacje (Ogłoszenia)

Witam. Po pierwsze się przedstawię co powinienem zrobić już dawno temu. Nazywam się Mateusz i jestem twórcą tego jak i paru innych portali internetowych. Ogólnie rzecz biorąc tworzę portale o przeróżnej tematyce. Właśnie jestem w trakcie pisania e-booku, który od zera pomaga założyć bloga i stać się popularnym blogerem. Mam kilka ogłoszeń dotyczących tego bloga, które warto żebyście poznali:


1 Po pierwsze właśnie powstaje grafika dla bloga. Oczywiście jest grafika niepowtarzalna, która będzie utrzymywała bloga w kolorystyce, w której się znajduje w stanie obecnej lecz całkowicie zostanie zmieniony układ podstron, liczba podstron (będzie ich mniej ale zostaną uporządkowane dzięki czemu bloger będzie mógł się swobodnie poruszać po poratalu),  strona stanie się bardziej przejrzysta.


2 Po drugie jak pisałem w wstępie piszę e-book dotyczący blogowania. Co do formy rozpowszechniania e-booka nie jestem jeszcze zdecydowany. Jedno jest pewne, że fragmenty e-booka odnajdziecie na tej stronie. Jeżeli by był płatny to cena by nie przekraczała 20zł, a minimalnie 50% zysków ze sprzedaży poszło by na ulepszenie strony poprzez nowe artykuły, pozycjonowanie itd

3 Nowa grafika nie zostanie odrazu umieszczona na stronie. Najpierw zostanie przetestowana, a dopiero potem założona więc cierpliwości.

Ogólnie rzecz biorąc do dnia pierwszego kwietnia 2013 zostaną przeprowadzone wszystkie zmiany. Zostanie dodane kilka nowych artykułów, grafika, powstaną pokrewne blogi, porządek na blogu i wiele więcej. Dlatego zapraszam do regularnego odwiedzania bloga i obserwowania nadchodzących zmian :)

9 komentarzy: