sobota, 3 listopada 2012

Jak zarabiać na swoim blogu

Na niektórych stronach trzeba kupić video poradnik żeby móc obejrzeć jak się zarabia na blogu. Ja to opiszę za darmo, ładnie, zrozumiale i przejrzyście. Więc tak żeby móc zarabiać na blogu trzeba mieć czytelników bloga bo bez tego nasze zarobki będą po kilkanaście groszy na miesiąc a to nie ma sensu. Jeżeli chcemy zarabiać musimy być pełnoletni no i mieć własną stronę internotową lub bloga. Na początku opiszę sposób zarabiania na blogu poprzez reklamy. Żeby zarabiać na reklamach trzeba wybrać którąś ze stron oferujących zarabianie poprzez reklamy na blogu oto kilka z nich:
AdSense
KontekstOnet
Adstockexchange
Clickmatic.pl
iBroker.pl

Oto pięć najpopularniejszych z nich wszystkie w języku polskim.
Zarejestrowaliśmy się i co dalej???
Wybieramy wielkość i rodzaj reklamy najlepiej eksperymentować i zobaczyć, który rodzaj się nam najbardziej opłaci.
Zachęcam do poczytanie o każdej z tych stron. Proponuję spróbować każdego ze sposobów.

Informacje dotyczące ilości zarabianych pieniędzy w oddzielnym poście.
Informajce dotyczące innego sposobu zarabiania w innym poście.


2 komentarze:

  1. Świetny post dotyczący zakładania bloga:) Ja jestem nowicjuszką dopiero wczoraj założyłam, jest to moja nowa pasja bardzo mi się to podoba, chciałabym nieco więcej zaczerpnąć informacji, robię wpisy póki co jeśli kiedyś odwiedzisz moją stronę bardzo proszę o komentarz i obserwacji, z czasem chciałabym pozyskiwać więcej obserwatorów i móc zarabiać na tym. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem w dzisiejszych czasach liczy się tylko reklama online. Tak jak na przykład ta firma https://fabrykamarketingu.pl/content-marketing/ oferuje kampanie na Facebooku. Moim zdaniem to jeden z lepszych jak nie najlepszy kanał do reklamowania swojego biznesu.

    OdpowiedzUsuń